Saturday, January 26, 2008

Det minst spennende blogginnlegget i historien..

Istad da jeg gikk ut for å ta meg en røyk
Så snødde det masse
Det var fint
Jeg fikk snø på skoene Ü

Nå er det bare enogenhalv nattevakt igjen
Angrer litt på at jeg ble ferdig med alt jeg skulle så tidlig i kveld
Skulle dratt det litt utover
Men neida, effektiviteten kicka inn
Så da sitter jeg her da
Har også ryddet opp i alt av bilder og musikk på dataen
Det var jo grei å få gjort
Var en tur hos storesøster ikveld og da hjalp
datamannen hennes meg med å skjønne bildeprogrammet
slik at jeg kan gjøre bildene litt mindre
Og så fikk jeg überPhotoshop av han
Det var stas
Nå kjenner jeg at øyelokkene begynner å bli tunge
Og kroppen litt sånn frysen
Da er det på tide å finne seg noe sukker
Ikke så mye, for kroppen vil egentlig slappe av på denne tiden av døgnet
så den blir ikke så glad om den får for mye mat
Det lærte jeg the hard way
Kanskje det har kommet noen aviser som jeg må hente ute mens jeg titter
litt mer på snøen?
Det tror jeg at jeg skal finne ut av

God natt.

1 comment:

Anonymous said...

I want not approve on it. I think warm-hearted post. Particularly the title attracted me to review the intact story.