Friday, January 25, 2008

Livet som nattevakt

er ganske kjedelig..

Klokka er litt over halv 5
Som betyr 5ogenhalvtime down, 2ogenhalvtime to go
Dette er de lengste timene
For jeg er ferdig med alt som skal gjøres så da er det bare å vente
Inatt er jeg heelt alene på jobb
Til vanlig er den småspesielle vaskemannen på huset også
Men i helgene har han fri
Er ikke frikaut-redd men kjenner at nervene ligger litt utenpå
Er så mye rart som lager så mye rare lyder her
Ikke en gang vaktservice er innom lenger
Så hva jeg skulle gjort om det skjedde noe, det aner jeg ikke
Skjønner at det er litt vanskelig å gi opplæring i å takle krisesituasjoner
når de sjeldent oppstår, men det hadde vel vært mulig å sagt litt om det?
Da jeg først startet her så virket det som det ikke var noe baksnakking og intriger
Tok litt feil der gitt
Det kan apselutt ikke måle seg med Ica,men det har vært litt dårlig stemning på huset i det siste
Først og fremst fordi noen ikke helt gjør jobben sin
Sånn sett er det greit å være nattevakt, tror jeg får med meg minimalt av det

Forhåpentligvis får jeg friuken min fra mandag av
Det ser halvlyst ut
Håper så veldig for jeg har så masse planer!
Ei litta tur til det lille,røde huset i skogen står øverst på lista
Og rydde og vaske hjemme
Idag hoppet det inn noen bildeideer i hodet mitt, har lyst til å få til det også
Huh...
Og jeg har så lyst til å ta en tur til bartebyen snart
Eneste problemet er egentlig penger, for snart skal jeg begynne å jobbe
det som står i kontrakten, som er annenhver helg
Forhåpentligvis
Første innsending i studiet er sendt, andre er påbegynt og i dag får jeg mest sansynlig materiellet til de to andre kursene også
Tror det ordner seg
Det må ordne seg
Selvom jeg ikke har snøring på hva jeg skal gjøre til høsten igjen
Tar det litt på sikt?


Nå sitter jeg på kontorplassen til en av mellomsjefene
På skjermen henger det en lapp hvor det står: Ikke spis på plassen min!
Nedenfor har noen skrevet: Det kan du tro!
Det er topp stemning..

No comments: