Sunday, February 04, 2007

Up,up and away!!

Åh! det er jo så mye som skjer om dagen
eller kanskje ikke så innmari mye
Men likevel ganske mye rart
Den siste uka har vært veldig lang men likevel kort
Har jobba mye
Men åsså vært på fylla
Og leketøys-shopping for store jenter
Mihi
Og idag har jeg vært flink storesøster
og sett minisøster spille konsert
Ikke veldig givende kanskje, men gir meg en god følelse likevel
for jeg veit det betyr mye for henne


Det største er at Chantal og jeg har bestemt oss for å kanskje
flytte til Alabama til høsten
Tror jeg liker, men er veldig redd likevel
Er jo ingen ræser på denne løsrivningsprossesen
Vi får se, skal på besøk dit en tur til sommern
Det er nr.1 skrevet på tapeten
Åsså tar vi resten som det kommer

Imorra vil jeg på biblioteket å låne bøker
Har fått lese-kick igjen
Mye takket være min bibliotekari-søster
Men det er jo ikke noe annet enn flott
Lese seg bort til en helt annen verden

Også skal jeg på shopping med mamma
Liker mamma
Liker den tiden vi har med hverandre
Den er gull

Livet er gull
Må bare huske på det
Når ting glitrer litt mindre
Også

No comments: