Wednesday, February 07, 2007

FuffaMeg..

Aiaiai
Plutselig hopper det opp en dag man ikke vet hva man
skal syns om
Igår tok de bort tanna min
Det var ikke no godt
Men problemet var at det ikke ville slutte å blø
For noen har glemt å si til meg at ibux er blodfortynnende
Så nå turer jeg i meg paralgin forte og annet snakks
For det skal visst hjelpe
Blir rimelig skrall av det!
Våkna opp og var helt i koma
I tillegg våkna jeg av at sjefen ringte og maste
JobbeJobbeJobbe!
Så da må jeg det
jeg som skulle på biblio
Og se Gilmore med Jisa
Og spise kake...
Neinei, det eneste jeg får tid til av dagens påtenkte gjøremål
er å vaske bilen
Det minste spennende!!!
D'oh!
Og jeg kan ikke tenke på det som skal være motiverende ved å jobbe;
Penger
For jeg fikk skattekortet mitt for seint, så de trekker 50%
Men, skal ikke virke som jeg ikke trives i jobben, eller at det er grusomt å dra dit
Det er bare det at avogtil har man ikke så lyst

Avogtil har man bare lyst til å være hjemme i senga
med alle vondtene sine

1 comment:

KariM said...

Stakkars lille søs! Jeg håper et eller annet skjer, som gjør denne dagen verdt noe!! Hvis ikke det dukker opp noe fint, håper jeg dagen din går fort, at du sover godt i natt, slik at du kan prøve igjen i morra. Glad på vettu Ü

(selv om de trekker deg 50% nå (bastards!), så blir det veldig digg å få igjen på skatten neste år. Lover!)