Thursday, February 15, 2007

RareRare...

Rare dagen som bare såvidt har begynt
Vetke om jeg skal bruke energi på å
være trist
Eller bare la ting flyte
Har fått senebetennelse-møkk i skuldern
Drittjobb
Og sjefen ble forbanna fordi jeg ringte å sa jeg ikke kunne komme
Syns selv jeg gjør en innsats for å prøve å få bort vondten
Strekker og tøyer og det som verre er
Prøver å bytte om på arbeidsstillinger i kassa
Har kjøpt ibux gel, Varmeplaster og noe annet urteplaster
som ble anbefalt av kollegaene til Jisa
Mye penger på ting som sikkert ikke funker
Tester ut ett av varmeplasterene as we speak nå
Det er rart
Vetke om jeg har den helt store troa på det
MenMen
Jeg prøver ihvertfall!!
Kan ingen se det?!
Er ikke min feil at det er så vondt at jeg har lyst til å rive ut samtlige ledd og sener i overkroppen.
Hater når folk er sinte på meg og syns jeg er teit
Føler meg som en taper
Blæh!

Også har jeg levert voffa til dyrlegen for andre gang
Stakars forvirrete hundedyr
Syns den dyreklinikken er rimelig uprofesjonelle
I går satt han bundet på bakrommet fra kl. halv ti til tre
Og idag ga de han beroligende, fordi jeg sa jeg gjerne ville sitte med han
fram til han sovna
Mente før operasjoenen,da.
Vil ikke at de skal dope han mer en nødvendig!
Følte meg som verdens ekleste og grusommeste menneske da jeg ga fra meg båndet
Og gikk ut døra
Så blikket hans og hørte de såre "ikke forlat meg her!!!!" pipene!!
Asj!
Og ellers er jeg irritert på den nye fastlegen min (som jeg bytta til egenhendig, dumme lamatryne-meg) som aldri tar telefonen eller har tid til meg
Hva var liksom vitsen med å bytte til en lege som er verre enn den gamle?!

Ah, sånn kaos er verden min om dagen
Bare masse ting som stresser meg og gjør meg irritert
Og som aldri ordner seg!

Og jeg har vondt i mandlene åsså...
MihMihMih!! Synd på meg!

No comments: