Monday, February 05, 2007

for livet, det er helt allright...

Ah
kunne ikke alle dager og tider vært så bra som nå
idag har jeg shoppa fine nye klær med mamma
og laget middag til min bror som var innom
og laget fine ting som snart skal sendes i posten
og fått fint brev av storesøster

Og snart skal jeg trene
Og så skal jeg hjem og dusje og prøve fuktighetskrem
vi kjøpte idag
den er god, tror jeg
Lukter godt,namnam
Og spise litchi

Imorra må jeg til tannlegen
Ost,ost ikke like!!
Tannen min er skjeiv og gnikker på ting
så det gjør vondt
Det må man gjøre noe med
selvom man ikke har noe lyst

Det er fint å ha fri
Men mest er det fint fordi jeg har noe å ha fri fra
Jeg veit at jeg har en jobb
Og snart skal jeg dit igjen
Men i mellomtiden trenger jeg ikke bekymre meg for sånt
Føler jeg har brukt altfor mye energi på å bekymre meg for sånt i mitt liv
Så det er godt å slippe nå

Fint fra Nemi :

Noen dager når verden er sort og alle snakker et annet språk og trikkene står og damen foran deg stikker deg i øyet med paraplyen uten å si unnskyld-

-Da er det godt å ha en venn som alltid har
en kopp varm sjokolade og en Tori Amos plate klar.

No comments: