Wednesday, January 31, 2007

Kåbbåi-Lillian på nye eventyr

HåHåi!
Idag har jeg hatt etterlengtet fri
Det har vært så digg
Har vaska og rydda hus, sløva på sofaen
og barbert legger
Har kost meg på ordentlig
Tror jeg har trengt denne dagen en stund
for jeg føler at humøret er litt bedre nå
Har tilogmed sagt ja til å leke idag
Slutt på isolering nå
Skal ha en to-delt kveld med chantal-søta idag
Først er det grønn te og agurk(?) og gilmore girls
Så er det ekte countryfylla med øl og faenskap
Kan bli gøy og fint
Er lenge siden jeg har sett henne nå, så vi har mye oppdateringer å ta oss av

Imorra har jeg også fri og da skal jeg trene og på shopping med Sigg
FintFintFintFint!
På fredag og lørdag blir det jobbing
Det er egentlig greit
Hadde MAS-samtale på tirsdag og da fikk jeg skryt av sjefen
Det var ordentlig deilig
Får mer guts og lyst til å gjøre en bra jobb

Dette er en fin dag
Håper den fortsetter å være fin helt til slutten
Skal gjøre alt jeg kan for at den blir det Ü

No comments: