Friday, January 26, 2007

D'oh!!

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg tenker det jeg tenker
Og det irriterer meg
Vil ikke sitte å være alensom
Har ingen grunn til det
Jeg tar meg selv i å sitte å lengte etter en kjæreste
når jeg veit jeg trives like godt som singel
Og jeg klarer meg fint alene

På de gode dagene ihvertfall
Og ellers også egentlig
Har jo mye bra folk rundt meg
Men akkurat ikveld....
Ikveld hadde det vært godt å ha noen å
se på film og
prate drit og
le og fjåse
med
Uansett hvem det hadde vært
For jeg er kjedelig-jobbe-fjas
Så har måttet si nei takk til alle tilbud
om fyll og
annet
Og det er kanskje derfor man er litt alensom

Håper det ekle og gnagende klumpen i magen forsvinner
snart

(dette er klageblogg Nr.1!! og jeg veit det, men har ikke tenkt til å gjøre så mye med det. Det er jo som oftest når ting er galt at man har behov for å fortelle det til noen, eller ihvertfall at noen leser det! men skal prøve å bli flinkere til å skrive om de fine tingene også... deal?)

No comments: