Sunday, June 17, 2007

Det fineste med søndagen
er å lese de nye brevene på PostSecret
Elsker det!
Er så mye FintTristRartTragisk der

Det har vært en fin søndag
Selv om jeg har vært litt redusert etter gårsdagen
Chantal og jeg vasket og ryddet huset hennes
Og så så vi A love song for Bobby Long
som er en fantastisk film!
Den må kjøpes og sees mange ganger
Er også en utrolig filmmusikk
Har forelsket meg i den ene sangen
Som er litt bluesaktig
Så sårt og rent at det nesten gjør litt vondt

I morra skal jeg kanskje tattovere meg
Om jeg tør
Har så lyst
Skal ikke tilbake på jobb før onsdag
Gruer meg som en unge
og tenker altfor mye på det
Liker ikke krangling
Liker ikke når mennesker er sinte på meg

Menmen
Nå skal jeg finne fram dyna og Harry potter-boka og bare lese
og være litt for en stund
Litt alene
Litt i en annen verden
Man kan trenge litt pause selvom ting funker litt akkurat nå

No comments: