Sunday, June 24, 2007

Da dro jeg snart avgårde på hyttetur
Gleder meg
Skal bli deilig å komme tilbake til stedet jeg har så mange bra minner fra
Og med alle de menneskene jeg har så gode minner fra også
Det har vært litt mye i det siste
Blir deilig å koble av litt, tenke på ingenting
Ingerid og jeg skal snart kjøre inn i natten, retning Brevik
Bare hun og jeg
Gleder meg til selve kjøreturen å, jeg.
Har brent cder med tullemusikk og litt fin musikk også
Ingerid, Edna og jeg on the road again
Liker å ha så fine venner
Liker at de er hjemme for en stund
Liker at de alltid er der
Liker at de får meg til å le
Liker at jeg bare kan være med dem

Jeg liker,jeg Ü

Og, på fredag blir det videre på wingsandwheels med Chantal og tante Bente
Bare en liten tur hjemom en natt eller to
Tror dette blir en bra uke
En minneverdig en
Sånne er så bra

Akkurat nå er alt fint
Selvom jeg ikke kan lage bagels
Og selvom jeg har litt vondt i magen
Alt er fint
Helt til innersten

Hadet bra til huset, hunden og menneskene
Sees om en uke Ü

No comments: