Sunday, May 06, 2007

Paff.

Det er søndag
Sliten
Var bursdag til Chantal i går
og vareopptelling kl 08.00 idag
3 timers søvn
Hodet mitt er fult av de rareste ting
Hodet med det rare i
Vet ikke om jeg er glad eller trist
Har det egentlig fint for tiden
Farter rundt og er lite stille for meg selv
Er alltid et eller annet som skjer
og sånn kommer det til å være ett par uker framover
Men likevel er det så mye som må gjennomtenkes
som ikke er noe lurt for humørboksen
Har ikke snakket med han på en uke
Jeg tror det er deilig
Tenker mye på det
vet ikke helt hvorfor
Har jo ingen intensjoner
Eller håp
Ville bare være venn
Men det går grenser for hvor mye drit man skal tåle
Syns nå jeg
Kall meg barnslig, egoistisk og dramaqueen, jeg bryr meg ikke
Det er det riktige
Gleder meg til å komme vekk
Legge igjen alle dårlige relasjoner og mennesker her

Akkurat nå er det litt slitsomt å leve
Men jeg veit det forandrer seg til i morra
så da er det greit likevel.

No comments: