Tuesday, May 29, 2007

Laahange dagen sin er snart endelig over
Drittdag
Møkkadrittdag faktisk
Herlig start på dagen at sjefen tar opp med meg at
hun har fått "noen tilbakemeldinger på at jeg har en dårlig innstilling til
jobben min og at jeg lager dårlig stemning blant de ansatte".
Takkskarrufaenmegha!!
Tror det er så langt man kommer i fra sannheten
Jaffal i følge LenaogSilje
De sa jeg var gledesspreder
Og at jeg gjorde stedet bedre å jobbe da jeg starta der
Det var veldig fint å høre Ü
Det gleda ett stakkars utslitt Jijjan-hjerte
Men jeg veit hvem som har gitt henne disse tilbakemeldingene
Og jeg har mitt å mene om henne også
Men jeg mener dem for meg selv helt stille
Og sånn skal det forbli
Orker ikke å slenge meg på det sladrehælvete som er der nå
Blir helt matt i kardangen
Bah!
Hvorfor kan ikke alle bare være glade i hverandre?
BlomsterengOgSommerkjolerOgLøvetannOgFinMusikk
Sånn skulle det vært..

På toppen av denne gode starten på dagen
får jeg åsså vite at sjefen har gitt meg feil blankett til å levere til
trygdekontoret for å få sykepenger for forrige mnd hvor jeg var sykemeldt
Så jeg får ikke betalt de ca 5000kr jeg har tilsammans i regninger
Det er flotters
Kunne ikke vært mer fornøyd med den.

GraveHullIBakkenOgGjemmeSegNå,Ja?!

No comments: