Sunday, May 27, 2007

Og så var det søndag igjen...
Litt skall i kroppen og vondt i huet
Men det var veldig gøy i går, så må vel si at det var verdt det
Bare det at jeg klarte å ta en så stødig avgjørelse som å synes
at å tisse i ett kjøleskap både var riktig, modent og voksent, gjorde jo
kvelden ganske så spennende

Jeg har funnet ut at det er kjedelig å være blakk
Det er dumt når ting hele tiden aldri går helt rundt
Men, jeg har bestemt meg for at man ikke kan bry seg så veldig
Jeg skal leve livet, gjøre morsomme ting og le ekstra mye
Om det gjør at jeg kanskje ikke har den fulleste lommeboka, det får så bare være!
For hva er vitsen med å sitte hjemme alene med alle de masse pengene sine?!
Nei, ser ikke noe bra poeng i det...
Så da får jeg bare være rastløse og blakke Lillian

Så da kjører jeg min egen filosofi helt ut og skraper sammen de siste kronene
jeg har og tar en tur på kino Ü

No comments: