Tuesday, February 27, 2007

Trallalalalaaa...

Idag er en dag
Idag er faktisk en tirsdag
Tirsdag 27 februar 2007
Egentlig en ganske midtimellom-dag
Men det er greit
Jeg vasker klær og
snart skal jeg til halslegen
Ta bort mandler
Ikke idag,da
En annen dag
Men idag skal han titte på halsen

Åsså våknet jeg for en liten stund siden av elisabeth
som lurte på om vi skulle ha filmkveld idag
Det er en bra start på dagen Ü
Åsså er det jo noe sånt som tre dager til jeg drar
Det er heller ikke dumt å tenke på

Og hun på jobben
i går
Sa det var godt jeg hadde begynt der
Ble mer liv og morsommere
Fint å høre Ü

1 comment:

Ingerid said...

deeeeeeet kommer en dag, i morgen, du skal tro og håpe at i moorgen, blir det sooooool.

det jeg prøver å si er ; Ta med deg litt jævla sol opp til trondheim.
noen sterkøl, og jævlig godt humor!

velkommen skal du være!