Friday, February 16, 2007

Sliten nå
Riktig så skrall
Ble øl og tull med Chantal i går
Sterkøl
Og denne dagen har vært så rar
Har brukt masse penger på fantastiske cd'er
Skulle egentlig bare bruke opp gavekort på 179kr
Men ble plutselig ganske mye mer
Åsså hentet jeg skolepakke
Så nå er det bare å begynne å lese
Det er egentlig veldig fint
Åsså kjøpte jeg bolle til meg og de fine
Det var godt
Og nå har jeg ligget på stuegulvet en time
og hørt på utrolige Damien Rice med O, B-side
Vakkervakkervakker musikk
Er så fint at jeg ikke helt vet om jeg skal smile eller gråte
Valgte smiling idag
Det var deilig

Også etter det slukna jeg i vinkel på sofaen
Er skikkelig sliten etter i går
Tror det blir en tidlig kveld idag
Men først er det littt snop som skal spises opp!

Hysj, det er helg!

No comments: