Monday, February 26, 2007

Rosamandag...?

Bra start på uka:
-Har kjøpt metallicabilletter til min bror, min søster og meg selv
-Har trent
-Skal spise lunsj med min tante
-Skal kanskje se en film?

Kanskje en sånn start gjør at uka også blir bra?
Har noen ting på programmet som gjør meg varm inni
Og kanskje litt kriblete
På fredag kl. 16.07 sitter jeg (forhåpentligvis!) på tog retning Midten
for å besøke alle de finegodevarmesøte der oppe
Var egentlig ett impulsBillettkjøp
Plutselig fant jeg billige togbilletter og plutselig bestilte jeg dem
Ikke dårlig bare det Ü
Gleder meg ordentlig til å se dem igjen
Og setter mye stor pris på at jeg får lov å trenge meg på
På deres bittesmåe studenthybler!
Idag sprudler det litt på innsiden
Ihvertfall akkurat nå

Jeg og min onkel er like rare
Sånt blir det ganske spennende telefonsamtaler ut av
Som går omtrent sånn:
Hallo?
Hallo
Er du opptatt?
ja
Åhjah
Er ikke du opptatt?
nei
Åhnei
Kan du ringe meg senere?
ja..

Givende.

2 comments:

Ingerid said...

haha.. jeg likte den med "..er ikke du opptatt?"...

KariM said...

Er det barteonkelen??