Friday, October 20, 2006

Idag er det fredag
det gjør meg litt varm på innsiden.
Det betyr at enda en uke er over og jeg er litt nærmere :
Barteby og alle de fine
Jul!
Besøk fra Nord

...og kanskje ikke så mye mer, men det holder Ü

Idag har jeg kjøpt laktoseredusert melk og håperhåper at magen fra nå av
sier jatakk til nesquik og andre fine melkeinnholdende godsaker.
Nå spiser jeg kjeks og prøver å lure klokka til å stoppe, bare for en liten stund?
Snart skal jeg tilbake på jobb og jeg krysser fingre for at resten av dagen går like
knirketefritt som morgenen gjorde.
Ikveld skal jeg hjelpe fredrik med å vaske hybel, fordi jeg fikk
låne 200kr av han så jeg kom meg hjem her om dagen.
Men høydepunktet er at vi skal spise pizza og spille ting på Xbox.
Det høres rart ut, men jeg gleder meg!

Har hørt at det er kult å være en av gutta...

Sa sa sa sakke du at du ikke digga sigaretter yeah thats true

No comments: