Thursday, October 12, 2006

Det er høst
helt langt inne i sjelen.
Dagene går med på å jobbe
og jobbe
og kjøre litt bil alene
høre på musikk
egentlig bare Er jeg
sånn er det ofte om høsten
Men det er ofte også slik jeg liker det

Jeg har på skjerf og lue og ullsokker
og går i skogen blant farger og blader

Noen ganger er alt bare best
Med kald luft, snart vinter,snart jul
snartsnartsnart
venter litt på noe, men jeg vet ikke helt hva
Føler jeg lever litt i en boble og noen ganger irriterer det meg
mens andre ganger er det bra
Det er mye oppe i hodet, mye jeg savner og mye jeg skulle gjort
mange steder jeg skulle vært
Alle steder bortsett fra her ca
Også skulle jeg ønske det var mer å le av
Jeg savner dagene da jeg bare lo
Jeg er sikker på at jeg hadde noen ihvertfall...
Prøver å le så mye jeg kan, for det får bort klumpen i magen
for en liten stund
Men det er ikke så lett

Egentlig er jeg bare rolig i sjelen
Nesten følelsesløs

Og målet er å slippe unna den snikete høstdepresjonen som
så ofte lurer i øyekroken

No comments: