Wednesday, December 19, 2007

Julen nærmer seg
Ganske raskt
Er ferdig med julegavene
De ligger i en grønn pose og venter på lille julaften
Men vi fikk den dårligste nyheten i går
Mammaen min er sjuk igjen
Hvor sjuk vet vi ikke
Men nå må det snart bli gjort noe
Jeg kjenner frustrasjonen brer seg i hele kroppen
Jeg vil ikke feire jul på sjukehuset
Det kan virke egoistisk, men har ikke noe med meg å gjøre
Men jeg skriver lister og vasker og handler og fikser
Og så får vi se om Doktern har noe lurt å si i morra
Skal ikke håpe for stort på det
Han har aldri sagt no lurt før

Men det brae er at de fine barna begynner å komme hjem nå!
Idag tror jeg at jeg skal en tur å hilse på Toril
Kanskje Andrea vil være med? Og Ingerid når hun er ferdig på jobb?
Gleder meg til å være med dem igjen
Det er så rart og fint at ingen av vennskapene har blitt noe dårligere
av at de flytta 50 mil unna
Det sier noe, tror jeg

Såh... en god blandings følelser det der
Er ikke sikker på om de gode eller dårlige følelsene er i flertall
Får se utover kvelden
Jeg veit om jaffal en følelse som gnager noe veldig
Men den er slettet og burde snart forsvinne.

No comments: