Thursday, December 20, 2007

Aogtil er alt så riktig
Ting får meg til å smile
Damen som skrapet av snørim fra busstabellen
Og den gamle mannen som var stilig når han kjørte bil
Den lave desembersolen som får folk til å myse mot verden
Fuglene flyr rundt trærne på den riktige måten
Jeg har spist rømmegrøt til frokost og begynner å få litt vondt i magen
Men det gjør ikke noe
For verden er rimete på den fine måten
Solen varmer selvom den er kald
Alle de vanskelige tingene forsvinner for en liten stund
Og jeg har den riktige musikken på øret
Alt er i harmoni
Litt som han i himmelfall med tennisballen
Men jeg trenger ikke kaste tennisball mot vegg for å
finne ut at alt er i harmoni med hverandre
Jeg kan kjenne det
Jeg vetke om det gjør meg eller han sinnsfrisk

Idag er jeg optimist.

No comments: