Monday, September 24, 2007

Dette er en mandag
En høstmandag
Det er grått og ruskete vær
Men massemasse fine farger ute likevel
Jeg er kald på tærne og litt glad
Ting går som det skal for tiden
På tross av at jeg ikke veit hva jeg skal gjøre med meg selv
Har så innmari lyst på fotoskole
Men vetke om jeg tør eller kan
Er likevel ikke aktuelt ennå siden jeg
er den lure og finner ut av sånne ting etter at skolen har begynt
så må vente til enten jul eller til høsten igjen
I mellomtiden gjør jeg ingenting
Som egentlig er ganske så kjedelig
Jobber fortsatt, men er så lite engasjert i det stedet der
at det bare går automatisk
Legger ingen følelser i det i det hele tatt
Ganske teit egentlig, men sånn blir det

Tar mye bilder for tiden
Det gjør meg litt varm inni meg
Er en så utrolig god følelse å ta ett bilde,
titte på det og faktisk få den samme stemningen og følelsen man fikk da man
så motivet in real life.
Da har man klart det
Og jeg klarer det avogtil

Nå har jeg mensensmerter ut av hælvete
og skal straks i begravelse
Kanskje ikke den beste dagen denne
Men den går jo over den og, som alle andre.

No comments: