Tuesday, March 27, 2007

TrondheimOsloBærumHoppe
SpretteLeGråteBliDra
JobbePengerLeseBliNoe

What to do..
Klarer ikke å la være å tenke på det, selv om ingenting kommer til å skje nå
med det første
Idag har jeg fått litt andre ting ut av hodet
Godt
Fysio og barnehage
Da kan jeg stresse litt ned..
Ikke det at jeg ser så stressa ut
Men ting går fort oppi hodet

Idag skal jeg sitte litt
Akkurat her i sofaen
Og så skal jeg på hjemmeklipp med Jisa
Og kanskje se en film etterpå
Ekke dumt det heller
Liker å være så sosial som jeg er for tiden
Ulempen er bare at man blir så innmari rastløs når man
først ikke har noe å gjøre
Men ikke idag
Idag er det knallvår og varmt
Og jeg har på DollyParton på puppa
Også er jeg så fantastisk flink til å la være å krangle idag
Selvom folk ypper..
Jeg bare ler,jeg.
Det er godt Ü

*stolt*

No comments: