Saturday, March 17, 2007

Og så var det lørdag...

Som oftest sier man, kan ikke denne uka snart ta slutt!
men jeg sier, kan ikke denne helgen snart ta slutt...!
I går jobbet jeg fra fire og hele kvelden
i dag har jeg tilogmed jobbet overtid
I over 9 timer har jeg sittet på ica
Med vond skulder og hode og alt
Nå er klokka 22.58 og snart skal jeg hente Connie på jobb
bare for å være snill
Og kanskje sjåføre litt for Jisa om jeg klarer å holde meg våken
Det har vært en lang dag...
Men jeg har fått litt kontakt med gammel kompis igjen
Det er godt
På mandag skal vi drikke litt
Om alt går som jeg håper
Jeg liker uke-fyll!!
helgefyll blir aldri som det skal
Men man har aldri noe forhåpninger til uke-fyll
Det blir bra uansett Ü
Og tante B var innom jobb idag og plutselig hadde hun
kjøpt boots til 100kr til meg
De var litt små og skumle
Men en dag skal jeg tørre å gå med dem
Når jeg har blitt stor og tøff
Kule tante B!

Oi, Connie ja!

No comments: