Wednesday, November 22, 2006

Tomrom

Klokka begynner å bli mye
Igjen
Har blitt nattdyr igjen
Vil egentlig legge meg
selvom jeg har sovet bort mesteparten av døgnet
Har gjort litt,da
Ledd litt

Imorgen drar jeg
Liker å tro at jeg bare skal sette meg
i bilen og kjøre
Uten mål
Har litt mål, men håper det kan videreutvikles
til ingen mål
Bare dra og være alene
Og kjøre og se
Sånn som jeg liker å gjøre når ting er rart
Skal ha det fint likevel
Finne meg sjæl som jeg og min søster snakker mye om
Finner man noengang seg selv?
Jeg tror man finner små deler og biter rundt omkring, uten at man egentlig merker det
Men da blir man kanskje ikke kjent med seg selv i prosessen
Og noen mener det er halve meningen
Jeg vet ikke jeg

Senga er tom og ensom
og jeg har ikke noe lyst til å være i den
Ikke alene
Ikke ikveld
Ikke sove helt ennå...

No comments: