Saturday, June 09, 2007

Lørdag morgen
eller, klokka er 12 men jeg har nettopp stått opp
Sitter på kjøkkenet og spiser frokost med vinduet oppe
og 29 varme ute
Snart skal jeg dra til Toril i "dalen"
Har store planer om å tilbringe dagen i hennes store utebasseng
Ligge til kjøling
Har ikke gjort så mye annet enn å jobbe i det siste
så var utrolig deilig med en frihelg!
Selvom jeg egentlig trives godt på jobben
Har så mange kule kollegaer

Begynner å revurdere å dra til trondheim
Det er ett veldig vanskelig valg!
Har jo alle de brae vennene mine der oppe
Men veit jo ikke åssen min evt. nye jobb kommer til å bli?
Men, jeg fortsetter å søke jobber
Akkurat nå ser det jo ikke så lovende ut uansett
Får bare avslag på avslag

ÆSj, dette er ikke dagen til å tenke på sånt noe
Nå skal jeg sveive i gang Edna og hit the road

Ü

No comments: