Wednesday, June 13, 2007

Altfor triste sanger
Altfor mange minner

"If you're calling 'bout my heart it's still yours."

Tror ikke det er sunt for hodet å ha sanger som
rører så mye på innsiden
Kan plutselig bli forelska i alt og alle pga. en sang
Eller være sikker på at jeg har fått tilbake gamle følelser
Det er så rart
Prøver å ikke gjøre noe drastisk i slike øyeblikk
Holde meg unna telefonen f.eks.

For jeg veit at i morra så føler jeg noe helt annet

Jeg skulle ønske jeg hadde en knapp
En som kunne skru av alle følelsene
så jeg ihvertfall fikk en liten pause
Jeg er jo aldri noe midtimellom
Er alltid på høyden
Eller så er jeg på nedersten
Når det gjelder alt!
Kan virke en smule manisk
Men tror det egentlig bare er sånn jeg er...
Slitsomt for både meg sjæl og andre

Men, er ikke noe vits å tenke på de gamle følelsene
For de kommer aldri igjen
Skal ikke
Kan ikke
Må bare prøve å ignorere det
For det er ett håpløst tilfelle.

No comments: