Friday, June 22, 2007

Fredag morgen
Ordentlig trøtt i trynet
Andrea, Ingerid og jeg kjørte kåpe hjem fra jobb
inatt og var ikke hjemme før i 3-tiden
Sånt blir man trøtt av
Og sånt blir man glad av
Morsomme turen med dårlig musikk og fantastisk synging
Er sånne stunder som liksom gjør det hele verdt det

Det er ruskevær ute
Masse regn og blås
Og jeg sitter i sofaen og tittet ut på alt det kalde og våte
For da er nemlig ruskevær fint
Når man bare kan bli inne og kose seg med bok og god frokost

Jeg har tatt en del vanskelig valg de siste dagene
Er veldig mye som skjer rundt meg for tiden
Så jeg har bestemt meg for å bli i Bærum
Skal forhåpentligvis flytte for meg selv, men blir nok ikke
Bartebyen med det første ihvertfall
Var en litt vanskelig avgjørelse og ta, og kanskje jeg kommer til å angre
Men akkurat nå er det det riktige
Akkurat nå kan jeg ikke reise fra alle disse fine her hjemme som trenger
å bli vist til at livet kan være fint

Men, det skjer også fine ting her
om ca 9 mnd skal det skje noe veldig fint
Og det har jeg også lyst til å være med på Ü

Nå skal jeg finne fram HarryPotter-boka og lage meg litt forkost
Utrolig at de bøkene er så spennende når jeg har lest de flere ganger før!!

No comments: