Thursday, August 17, 2006

vil, vil ikke?

At så mye rart kan være inne i hodet på en gang!
skjønner ikke hvordan det får plass...
Har hatt en innmari fin kveld med mr x , eksen, og alt er egentlig bare stas og fint.
jeg kan jo ikke ha kommet over det så fort??
Har det så mye morsommere med han nå enn da vi var sammen. Jeg trenger ikke være
sjalu og bitchi kjærste lenger, og det gjør godt på selvtilliten og alt.
Men igjen, nå gjør vi sammen det vi var flinke på og likte å gjøre sammen da vi var kjærester også; film og god middag, slappe av og le og dårlig humor og bare være egentlig.
Romantisk biltur hjem (hadde ikke det bare kunne funnet sted for ett par måneder siden!!!!)
med fyrverkeri og minnesanger.
Hadde livet bare vært sånn kunne jeg jo klart alt i hele verden...
Savner å kose og kysse. Men det kan jeg jo klare meg uten... vil heller være uten og ha ett godt forhold til han enn omvendt.
Vi får se, nå skal jeg bruke tiden min på å være glad og le og ha det morro osv. og ikke tenke på ekser, kjærester eller annet snask.

Eneste jeg er redd for er at han skal bli mannen jeg engang forelsket meg i igjen...

No comments: