Wednesday, August 23, 2006

Alle jeg kjenner,fra 18 år og opp til 30, som har en fast 9 til 4 jobb, starter uka med å glede seg til neste helg. hvorfor er det sånn? er det sånn at alle jeg kjenner har en jobb de mistrives i? Jeg har det sånn selv. Når jeg åpner øynene på mandag morgen, og innser at det faktisk er mandag og hele 4 dager til fredag og fri og festligheter, så trekker jeg dyna ennå lenger opp under øra og prøver å finne ut hva lurt jeg kan gjøre for å få de uendelig lange 4 dagene til å snegle seg avgårde bare bittelitt fortere!! Har det tenkt til å være sånn fram til jeg pensjonerer meg? Har jo ikke noe mer lyst til å dra meg selv opp av senga og kravle meg til jobb, når jeg veit at mest sansynlig kommer det til å være sånn de neste 40-50 årene!!!Men igjen, så veit jeg hvordan det er å gå arbeidsledig...Det er om mulig verre, og man gleder seg like mye til helgen da også.
Så da er jeg vel bare stuck...?

No comments: