Monday, November 26, 2007

Det var denne bloggen igjen da..


Det murrer litt bak øynene idag
Jeg er sliten og lurer på hvor helgen ble av
Jobber og jobber og jobber
Men det er egentlig til
Jeg klatrer oppover
Og jeg får til
God følelse!
Og bare som en ting i pølsen
så er menneskene jeg jobber med knall
Morsomme og rare dyrene
Men sliten blir man likevel
Og jeg tror fortsatt det er mye som har lagret seg opp på innsiden
Som jeg ikke har tatt meg tid til å slippe ut og pirke litt på
I tillegg har jeg litt dilemmaer når det gjelder neste halvår
Bo hjemme og reise til sommeren?
Eller flytte ut?
Det klør i beina etter å komme meg ut nå
Men klør nesten like mye etter å reise. Masse.
Og jeg veit at de to tingene er fryktelig vanskelig å kombinere
Jaffal med 100% studie og helgejobb ved siden av
Jeg klarer aldri å bestemme meg
I pose, sekk, bag, og veske, ja takk?

Men
I mellomtiden
Så snuser jeg på vinden og titter på stjernene
Og smiler av solnedgangen
Helt på innersten.

No comments: