Sunday, October 14, 2007

Søndagstenkesurr.

Dagene går
Litt bakover og litt framover
Ting er ikke så lett men
jeg har i det minste funnet ut at jeg ikke er syk
Det er en lettelse

Idag er det søndag
Det har vært en veldig fin søndag hittil
Har vært på tur til grünerløkka med søstra
Og drukket te og tittet på ting på søndagsmarkedet
Det gjorde godt

Det er noe som gnager på innsiden
Men jeg vetke helt hva det er eller hva det vil
Klarer ikke helt å få tak på det
Klarer ikke å få det ut

Noe må gjøres snart
Noe må skje
Kjeder meg så veldig her
Trenger å dra vekk
Eller jaffal gjøre noe spennende
Eventyr.

Er fortsatt litt alene eller ensom
Men det går vel over
Klarer meg jo
Klarer meg helt fint
Det er bare så veldig mye å savne
Ting jeg kanskje aldri opplever igjen
Og mennesker som er langt unna

Jeg tror jeg skal spise litt sjokolade.

No comments: