Sunday, April 22, 2007

Oi..

Da har jeg vært mandel-løs i snart 3 dager
Det går hardt på paralgin forte'n..
Kan ikke si jeg har det veldig behagelig
men er faktisk ikke så ille som jeg trodde det skulle være
Kan sammenlignes med en skikkelig jævli halsbetennelse
Som jeg har overlevd mange ganger før
Så er ikke så bekymret
Ser likevel smålig redusert ut
tusler rundt som en annen 80-åring
med knekk i knærne
mangler bare rullatoren
tror alt blir bedre når det er litt mindre vondt
så jeg kan slutte på pillene
Liker ikke å være så surrete og sløv
Men, humøret er det ingenting å si på
Er fornøyd, bare litt rastløs
Har ryddet og vasket litt hus idag
Gjort ting klart til bursdag for Lillesøster

Dette går så fint!!
Tror det viktigste er å holde humøret oppe
Ikke bli frustrert av å ikke kunne spise
Eller hoste
Eller snakke normalt
Eller synge
Eller pusse tenna

Kunne vært verre Ü

No comments: