Friday, July 28, 2006

noen som vil bytte svigerfamilie med meg? min mener nemlig at jeg ikke er bra nok og idag sa de faktisk at jeg var en psykopat. Da pakket jeg sakene mine og dro hjem, hele veien fra nore og uvdal alene. Det triste er at jeg ikke får se kjærsten kjøre bilcross, han ble skuffa og det ble egentlig jeg å. Men avogtil klarer man bare ikke mer dritt. Er slitsomt å prøve så hardt å gjøre alt riktig og så blir alt galt og man blir ikke godtatt i det hele tatt. Er utgrått og sliten og sint. Prøver å si til meg selv at jeg er ett godt menneske, og at det er de som oppfører seg umodent og sleipt. Er de som er psykopater når de må putte i seg halve apoteket for å få rævva ut av senga om morran. TENK!! Det bra er at Fredrik faktisk stilte opp for meg... han var på min side og var klar til å dra hjem med meg, men jeg overtalte han til å bli, for han har gleda seg til å kjøre lenge. Likevel savner jeg han..

1 comment:

KariM said...

Du ER et godt menneske! Og absolutt ingen psykopat!! Det er veldig kjipt at Fredrik har en sånn familie, men fint at de faktisk har klart å lage en sånn gutt som Fredrik! Ønsker deg lykke til videre i såpeføljetongen "Svigerfamilien fra helvetet".