Friday, January 04, 2008

Lange dagen sin
Som har gått litt fort?
Sov ca 2 og en halv time i natt etter opplæringsnattevakt
og så begravelse idag morges
Det var trist
Jeg trodde ikke det skulle være så vondt
Det ble mye tårer
Og det er så rart å tenke på at han er borte
Han er i den hvite kisten med de 13 rosene på
Jeg kommer aldri til å se han igjen, høre han
Cden lukta som han etter den kom ut av snurreren
Det er så mye rart som minner meg om han
Rare mannen
Han er der inne ett steds nå
Snart får han en skuff som blir lenger inn, og som ikke åpnes så ofte
Men han blir aldri glemt

Og forresten så håper jeg ikke lenger
Jeg har gitt opp
Det blir for dumt
Og jeg har godtatt det
Nesten litt godt
men likevel:

so fuck you and your untouchable face
fuck you for existing in the first place


Så var det sagt.
Da skal jeg til Connie og se film hele natten.

No comments: