Sunday, January 20, 2008

At det er mulig å være så sliten
Kom tilbake til norge på torsdag
Siden det har det gått i ett
Besøk hos storesøster torsdag kveld
Lekedag hos chantal og fylla på kvelden på fredagen
Jobb lørdag og søndag
Og midt oppi alt dette er det bare kaos overalt
Bilen gikk til helvete på fredag, så jeg lot den stå på lysaker
Måtte bli over på jobben i natt fordi jeg ikke kom hjem
Fant ut idag at noen har herpa litt på bilen så jeg måtte ringe viking
å få hjelp til å flytte den idag
I morra må jeg prøve å fikse bilen
Og hente bilen til pappa på verksted
I tillegg starter jeg på 7 netter i strekk med jobbing
Snakkast på den andre siden

Var så ensomt på hotellet i natt
Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg hen
Det ble en lang og litt fæl natt
Skjønner ikke helt hvorfor jeg tok det så tungt men
Jeg tror ikke jeg egentlig er så trist
Jeg tror bare jeg er drittsliten
Men det kan avogtil være nesten like ille..

No comments: