Wednesday, December 05, 2007

Rutiner
Jeg kjenner jeg trenger rutiner
Jeg har alltid prøvd å holde meg unna de
men nå lengter jeg litt etter de
Dagene kommer og går
Litt i klumper
Jobber ikke noe fast
Bare litt her og der
Funker jo egentlig greit, jeg har en del fri
Og da gjør jeg nesten akkurat det jeg vil
Leker med alle de fine
Drar på eventyr Ü
På mandag til tirsdag var jeg og Elisabeth hos Malin i Fredrikstad
Det var så fint!
Vi drakk øl til altfor langt på natt
Og spiste tortillaer som egentlig var gode, gamle norske lomper med gurkemeie
Og på tirsdagen vandret vi litt i gamlebyen og så spiste vi på peppes
Det var to ordentlig gode dager
Og jeg skal tilbake igjen før jeg aner
Håper jeg

Nå må jeg fokusere litt
Men det er så mye å fokusere på
Må skaffe penger til budapest
Det er ett større prosjekt enn jeg trodde
Og jeg må fikse skole/stipend
Også må jeg fokusere veldig på at jeg skal på jobb kl 7 i morra tidlig
Eller, egentlig vil jeg ikke fokusere på det
Jeg vil bare tenke på at det snart er bursdag
Og så er det jul
Det kommer til å bli så mye fint med alle de elskede
Og ingenting er bedre enn det!
Også er det noe som kribler i magen
Kanskje det er ingenting
Men det er fint likevel

Det er veldig mye som ikke går som planlagt
Men så går det på ett vis likevel
Også ender man kanskje opp med noe som
er helt annerledes
Men like bra?

I morgen skal jeg jobbe
Og se film med Connie
Så nå må jeg sove.

No comments: