Thursday, December 13, 2007

DagerDagerOgDager
Det er mange av de og
de kommer på rekke og rad
Men de forsvinner fort igjen også
De går med på å jobbe
Og ha det mye gøy
Mindre jobbing og mer gøy
Det er sånn det skal være mener nå jeg
Imorgen skal jeg på hytta med SøsterGravid
Lenge siden jeg har gleda meg så masse til noe!
Det blir total avslapning, mye fnis og lesing
Og bare kvalitetstid liksom
Jeg skal ta med mitt nye fantastiske kamera
Utforske og knipse
Uuh.. Fint Ü

Også er det noe på gang
Jeg vetke om det er noe eller om det er Det
Det gir både gode og dårlige følelser
Mest gode
Man får se
Orker ikke stresse noe med slikt nå
Det er ikke tiden for det
Det er aldri tiden for det

Jeg er så masse på farten for tiden
Det er noe som skjer hele tiden
Vetke om det er fordi det er jul
eller fordi det bare er en sånn periode
Men det er litt fint
Men nå har jeg en pause
Dro hjem fra Wii og bowling
Til litt tid alene til å sortere i skuffene
Det trengs det å.

No comments: