Wednesday, August 22, 2007

Jeg er på ett av mine favorittsteder her i verden
det røde, lille huset langt inni skogen
Jeg har slappet av
Sluppet ned guarden
Dagen i går startet med en ridetur
Dagen idag startet med en gåtur på stranda
Det er helt herlig
Kunne ikke blitt bedre
Har en gledeklump som har satt seg fast langt inni der
og det er godt
Den blir der sikkert ikke så lenge
Men jeg nyter den så lenge det går
Ikveld må jeg hjem
Men først en tur til Jisa
lenge siden jeg har sett henne
Blir nok bra

Hjemme er synonymt med tanker for tiden
Må finne ny jobb
Må finne sted å bo
Må Må Må
Er ikke det at jeg ikke trives hjemme, men det er jo hverdagen
Så det er fantastisk å kunne la de tankene bli igjen hjemme
Og bare dra
Neste uke er det tilbake på jobb også
Det er det som gjør vondest inni der for tiden
men, forhåpentligvis er det også snart over
Og, jeg har masse ting å glede meg til også!
Det er det som er så fint!
Hyttetur til helgen
Trondheim neste helg
Og ennå en hyttetur etter der en gang
Er deilig å ha ting å se frem til
Det gjør at jeg kan si Fuck dere! inni meg
til alle de som gjør det så kjipt.

Takk for fine dager som har vært
Takk for fine dager som kommer
Takk for fantastiske mennesker som får meg til å smile

Og kanskje om ett par måneder kan jeg si:
Takk for alt det kjipe som gjorde meg lurere og sterkere

Ü

1 comment:

Anonymous said...

og takk for nettopp deg:) du er så bra! det syns jeg.
klem fra Trillan