Thursday, August 16, 2007

Hjemme igjen nå
Det er godt
Trygt igjen
Nå har alle barna dratt opp til bartebyen igjen
Litt alensomt
Men skal vel klare det også
Alt er kaoshælvete på jobb
Jeg sitter midt i det
Fryst ut
Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre
Men i mellomtiden leter jeg etter ny jobb
Da kan jeg lage litt faen på *** uten å være redd
for å stå der uten jobb
Det er ihvertfall noe

Jeg så regnbue idag
To på en gang faktisk
Betyr det lykke?
Kan man ønske seg noe?
Spiller ingen rolle, for jeg glemte å ønske
Men de gjorde godt uansett hvilken funksjon de liksom skal ha
De var pene
DobbeltPene

Jeg skal kanskje flytte ut også
Med Frk. fiskeansvarlig
Tror det hadde vært bra
Hun er bra
Mye lurt oppi hodet
Og vi kan le av de rareste ting
Det er noe av det viktigste

I mellomtiden må jeg bare holde ut
Jaffal alt på jobben
Jeg har ihvertfall fisk, ingenmat, skiftsurra og frukten
som jeg kan ha det morro med
De andre har jo slutta

Bah!
Jeg må sove snart
Jobb fra kl 8 i morra
Har ikke stått opp så tidlig siden jeg var ca 16 år gammal

No comments: