Wednesday, March 07, 2007

Historien om den rareste dagen..

I går
Det var den rareste dagen jeg har hatt på lenge
starta med tidlig opp og Tea Party på skolen til lillesøster
Jeg er snill søster
Og så bare styra jeg rundt
Fiks og ordn
Så dro connie og jeg på helsestasjonen og sjekket
alt som burde sjekkes
Null prull potetgull!
Jeg er frisk og fin og ingen skal bli tante med det første
Etter det fant ikke connie og jeg på noe å gjøre
så jeg tok ut alle pengene jeg hadde og tok piercing i puppen
Avogtil skulle jeg ønske jeg var litt mindre spontan
Så tok jeg med meg Elisabeth og dro å kjøpte bil
Føler meg gammel og ufrivillig ansvarlig
Etter det ble det filmkveld med Elisabeth
Vi er begge like redde for skrekkfilmer
Så vi leide to stk.
Så fritt vilt som egentlig ikke var noe særlig bra
Men dæven så redd jeg var!
Og en film som heter Hard Candy
det er den sykeste, rareste, groteskeste filmen jeg noen gang har sett
Utrolig bra, men helt forferdelig likevel

Rare dagen
Tror denne blir litt roligere...

No comments: