Thursday, March 22, 2007

fikselitthertrikselittder!

Håhå!
Jeg fikser og ordner og er flink!!
I morra har jeg time hos fysioterapeut
Neste uke skal jeg til legen og ta allergisprøyte
Og idag har jeg skaffet meg en referanseinstitusjon;
en barnehage jeg kan besøke og observere i

Ikke noe er bedre enn å få fikset alt det man har tenkt sånn på
Da kan man prøve å bruke opp hodet på å ha det gøy i stedenfor
F.eks se på film på kåpe's nye 44 tommer tv
Som jeg skal i kveld
Først skal jeg vaske litt klær(gjort!) og lese litt
Kanskje rydde

For tiden får jeg litt flashback til gamle tider
Vi har laget oss en trio, som bare henger rundt og har det gøy og fjåser
Drikker litt
Spiller litt bingo
Det er deilig å ta livet så lite seriøst avogtil
Men jeg veit det ikke varer så lenge
Og da trenger man ikke bekymre seg heller

Men Jeg skal jobbe i strekk fra i morra til og med mandag
Har ikke så veldig lyst kanskje, men sånt blir det vel penger av..

Jeg er smilete
Det er jo vår!!

(i går kjørte jeg bil med vinduet nede og store solbriller på! og ikke har jeg på strømpebukse heller!!!)

No comments: