Sunday, April 27, 2008

Funksjonshemning!

Noen dager går helt av seg selv.

Etter 3 timers søvn og en del øl er det meste morsomt
Tilogmed vors med folk som har bæsj i navnet sitt

Det hele startet med pizza, øl og den lille havfruen
Selvfølgelig må man vorse før vorset!
"åh, se så store hender han har a!"
"Bestemor, hvorfor har du så stor penis?"
Om du ikke ser sammenhengen så.. er du bare teit.

Helga og jeg er tisseteam
Blærene våre er samstemte
Kan blærer egentlig være det?

Helga var også funksjonshemmet og sint på verden
Manøvrering av rullestol er vanskelig
Ihvertfall etter mye øl
Jeg var egentlig mest bare sliten og trøtt
Men det var mye leing
Kjente at det var en stund siden sist
Godt
Så ble jeg henta i sølvbilen
Mystisk at de andre er hvite
God prat og smil og mentholatum

Neste helg skal vi på tur til Sandefjord
Den mest usansynlige gjengen noen gang
Kanskje det er det at vi er så forskjellige som gjør at vi ler så masse sammen?
Gleder meg Ü

Åsså er det så fint å ha en krøll i livet sitt igjen!

1 comment:

Ingerid said...

ååe! Jeg savner både Bøll og Krøll jeg!!