Monday, March 17, 2008

Det er mandag og det er påske
Og det er innmari fint Ü
I helgen var jeg en tur på hytta
Det var koselig
Litt turbulent
Men slik blir det jo så ofte
spesielt når man ikke skjønner hverandre
Men idag har jeg vært på skogstur
Vi har bålet pølser og marshmellows og drukket kakao og kost oss
Hadde nesten glemt hvor fint det er når de er hjemme
Bare masse tulleprat og koseseg-ing
Jeg trenger ikke tenke så mye når jeg er med dem
Jeg bare er, og har det fint
Selvom jeg må tenke litt på han
Ganske mye egentlig
Men det er fordi han er der så mye
Nå blir han borte litt
Kanskje jeg kan finne ut av ting da?
Eller kanskje man aldri finner ut av ting
Hvem veit

Det jeg veit er at jeg lukter bål
Og er fortsatt litt kald på beina
Det er fint
Men nå er det dags for en dusj og så filmkveld hos Krølla

Fint Ü

No comments: