Sunday, February 24, 2008

Ting går mye opp og ned om dagen
Lite stødig kurve
Vårdepresjon?
Jeg liker ikke våren
I motsetning til alle andre
Det er vått og verken kaldt eller varmt
Conversene er for kalde
Vinterconversene er for varme
Men denne søndagen har vært fin
Bildetur på Bogstad
Litt romlemantisk
Jeg likte
Det var godt etter kjipelørdagen i går
Krangling og venting og lite å finne på
Da blir man grinete
Vårdepresjon.
Og hodet er mer fult av altogingenting
Men jeg tror det går lenger og lenger mellom bruduljene(?)
Og det tar jeg som ett godt tegn
Jeg sa jeg ikke gikk noe sted, at jeg fortsatt prøver
Og det skal jeg holde
Ord og slikt
De fleste dager er det ikke noe problem
Bare kos
Og fine ord
Som idag
Kommer ikke helt over hvor koselig det var
Plutselig er han alt det jeg vil ha
Men nok om det
I morgen skal jeg lufte puppen sammens storesøster
Dvs vi skal på cafe med bebis
Og jeg skal dingle puppen på utsiden så hun ikke
føler at det er så rart når hun må mate bebis
Solidarity sister!

Jeg har funnet noe som funker ganske bra mot vårdepresjonen
Mangosorbet med nesquik og gilmore girls på DVD
Tror jeg skal fortsette med den kuren nå.

No comments: