Thursday, November 08, 2007

Oi!

Blogg ja!
Det har jeg
Og den hadde jeg nesten glemt
Det skjer så frykteforferdelig mye for tiden
Men likevel ganske lite
Akkurat nå tripper jeg rundt og håper på å bli trøtt snart
Så jeg kan sove og stå opp skikkelig tidlig i morra
og fly til trondheim
Besøke alle de fine!

Connie kommer hjem igjen
snart
Det blir så fint
Og vi skal ut og reise og se verden
Budapest i Januar
Mye av det jeg ikke trodde på skjer likevel
Ingenting er bedre enn det!
Det gjør meg litt kriblete på innsiden
Ting er egentlig fint for tiden
Selvom jobben gjør meg arg og lei
Den kan man glemme litt
Muligheter for at det er en ny jobb på vei i min retning også
Men blir litt skeptisk
Kan alt dette gå bra på en gang?!
Man kan jo ikke gå rundt å vente på at noe skal gå galt
Men det er vanskelig å la være

Jeg nyter det foreløpig Ü

1 comment:

vaffelhjerte said...

jeg leser bloggen din. og jeg vil gjerne se deg snart. for du er fin.