Wednesday, May 30, 2007

.

Noen dager har bare ikke noen mening
De er glemt nesten før de er over
Idag har jeg prøvd å fikse ting som har hopet seg opp lenge
Eneste jeg har funnet ut er at det er ennå mer å fikse enn jeg trodde
Snakk om dårlig triks
Har laget meg en lang liste
som jeg begynner å innse at jeg nok ikke får fullført
Det verste er alle regningene
Og alle ting som må kjøpes

Det som også er lite gøy er at jeg i kveld så den siste Gilmoregirlsepisoden
som noen gang kommer til å bli laget
Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg
Det var fælt!
Huh..
Men, det var fint å ha den vanlige onsdagsavtalen med Jisa igjen
Lenge siden jeg har sett henne
Vi spiste boller og ostepop
Stas Ü

Det viser seg at jeg egentlig ikke hadde noe spennende å fortelle
så jeg tror jeg bare skal finne Herr Dyne og Fru Pute
Og si at nok er nok.

1 comment:

Anonymous said...

Og Herr Grønn? Jeg har rabattkuponger!!