Monday, October 23, 2006

Blånyanse type mandag

Idag er det mandag
Og jeg er syk
Sandpapir i halsen og snørr i huet
Har holdt senga hele dagen, så egentlig kan jeg ikke klage på ukestarten
Imorgen skal jeg lage brød
tror jeg
Også skal jeg glede meg til helgen
Da kommer min fineste, besteste søster på besøk
Har ikke sett henne på flere måneder og jeg har savnet henne mest
Er dypt og inderlig takknemlig og glad for at jeg har en slik bra familie
Det er ofte bare noe man sier fordi man ikke har noe valg
Man kan ikke velge sin egen familie og man bare har å være glad i dem uansett
Men jeg har vært utrolig heldig
Er like glad i og stolt av og takknemlig for mine 4 søsken
De lyser opp hverdagen og er en fantastisk støtte i de tunge tidene
Det samme gjør mine utrolige foreldre

I bunn og grunn burde jeg bare holde kjeft og være fornøyd med livet Ü

No comments: