Wednesday, September 06, 2006

tid og glede og sånn...

Jeg tror folk idag har for dårlig tid.
Det er ikke bare noe som blir sagt..Jeg tror også at det ikke er så mange som klarer å sette pris på de små tingene
i livet lenger...
Det må vel være en av grunnene til at vi blir mer og mer deprimerte?
'Men det viktigste mener nå jeg, og som jeg ikke har hørt så mye om, er at man glemmer å glede seg til ting!
Og ikke bare til sydenferien, til bursdagen eller til helgen, men glede seg til alle små tingene man gjør i løpet av dagen som man liker.
Jeg gleder meg til jeg skal kjøre bil. Jeg gleder meg til lunsj. Jeg gleder meg til å ta en dusj om kvelden. Jeg gleder meg til yndlingsprogrammet på Tv. Jeg ser virkelig fram til alle ting som jeg syns er OK å gjøre og tenker mye og hardt på det når jeg står på jobb og gjør alle de tingene jeg virkelig IKKE liker å gjøre!
Det er ihvertfall dette som hjelper meg gjennom dagen.
Det og en god sang, en melkesjokoladerute, en god klem, en røyk og en kopp te.
En melding eller telefonsamtale fra en god og langtborte-venn hjelper også mye på Ü

No comments: